Tafsiri

A Collection of Thoughts, Ideas & Photos most entirely done in French ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Un Ensemble de Pensées, Idées et Photos quasi-entièrement en français

Ma photo
Nom :
Lieu : 1122 Blogville

An insomniac in constant motion headed somewhere only my Maker knows.

vendredi, avril 08, 2005

Mombasa Yapapasa...

Photo Mug:, tiré de mon photolog perso sur flickr- akiey-.
Je viens juste de fabriquer cette tasse, forme et peindre... tout cela comme dédicace à ma belle ville natale, le lieu qui m'a rendu tout le bonheur que j'ai pu connaitre. A ses peuples, les plus gentils, les plus heureux que j'ai jamais connu, ceux qui me rendent tous et toutes fièr d'être natif d'un endroit doué de gens dont la culture, la gastronomie, le climat, et le paysage est aussi beau et interéssant.
Comme je l'indique sur la tasse, "Mombasa Yapapasa" , ouaaaaiiiiis...une fois là, la belleza de la città te fait des calins très tendres:))!
I just finished working on this mug, the design and painting...all as atribute to my beautiful home city, (...) as indicated on the mug, "Mombasa Yapapasa" , no dooouuuubt...once there, the city's attractions will give you that very tender touch:))!

3 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Pretty mug and art design for Portos XI. Is it for sale?

'Kiya (Rutts)

mai 02, 2005 1:16 PM  
Blogger akiey5 said...

@'Kiya, will get you one of these (for free)next time you come around. Yes, I did it for the Portos XI. Take care & get blogging "Ruttsy"

mai 19, 2005 5:44 PM  
Blogger Supaflyshi said...

I love the mug, Mombasa is like a second home for me, I know every nook and cranny from bamburi, barisheba, nyali, tudor, vipingo and even mtwapa. Nice to find someone who understands. Is the mug for sale? I also so ure post on pac and I must say I'm a die hard fan. Thanks 4 reading my blog. Keep ure thoughts out there, ure interesting.

juillet 05, 2005 8:17 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home